יום שישי, 10 ביולי 2020

שילוט מטעה

 דוכן אבוקדו בסניף מגה באור יהודה(סניף אזור תעשיה ישן) צילום: אלי אלון
צילום זה צולם על ידי כותב שורות אלה ביום שישי האחרון(17.5.13 )בתוך סניף חנות מגה בול באור יהודה בצפון העיר שעה שערכתי קניות לשבת.בצילום ניתן לראות דוכן ועליו פירות אבוקדו ומעליו שלט מאיר עיניים מודפס ורשמי ובו נאמר "אבוקדו מוכן לאכילה"

דומה שאין אחד הקונה ברשתות השיווק שלא נכווה פעם פעמיים ואף יותר משלט מטעה בחנויות רשתות השיווק למינהם . פעם זה קשור במחיר המוצר פעם זה- קוד שונה של מוצר , פעם זה מבצע שנגמר ועוד כהנה וכהנה.

ראוי שרשויות הגנת הצרכן יבדקו את נושא השילוט ברשויות השיווק. העובדה שרשתות השיווק ממשיכות בכל מיני "טריקים" ושילוט מבלבל שגורם בסופו של דבר להטעיית ציבור הלקוחות מלמדת כי הם אינן חוששות במיוחד לא מארגוני הצרכנים ולא מרשיות המדינה ודאי לא מאיתנו הצרכנים שאנו כידוע צרכנים גרועים המשלימים עם המצב.

הרשתות הן עדיין כח חזק שחלק ניכר מהעיתונות הישראלית נזהר מלהתעסק איתן בגלל היותן מפרסמים גדולים. הגיע הזמן שאנו הצרכנים נאמר לרשתות השיווק לא עוד! ובכל מקרה שמתגלה לנו חשש להטעיה וברור לנו כי הוא נעשה במכוון להטעות אותנו נתלונן גם אצל מנהל הסניף וגם אצל גורמים חיצוניים .אחת הבעיות בשילוט המוצב ברשתות השיווק שמטרתו ל"סדר" את עינינו ומוחינו שהוא נע בגבול האפור שבין החוקי והלא חוקי ולכן ראוי להתקין תקנות וחוקים מחמירים יותר וברורים יותר שיחמירו את הדרישות מרשויות השיווק

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית