יום שבת, 10 בספטמבר 2011

עשור לפטירתו של דודו דותן

                                                         מאת :אלי אלון 

 איגוד אמני ישראל(אמ"י) בשיתוף בני משפחתו של הבדרן דודו דותן ערכו בצהרי יום שישי (9.9.11)
 אירוע מיוחד לזכרו במלאות עשור לפטירתו הפתאומית .

האירוע נערך באולם "צוותא" בתל אביב בהשתתפות: ציפי שביט,טוביה צפיר, אבי טולדנו, קובי אפללו, חנן יובל,רועי בן-נתן,ניקי גולדשטיין, יהורם טהר-לב, אבי קורן, מיקי קם, שולה חן הזמרת היוונית הנודעת גליקירייה אלמנתו של הבדרן ואחרים כל אחד מהמשתתפים עלה בתורו לבמה והופיע מי בקטעי שירה מי במערכונים ומי בדברים וסיפורים  על היכרותם ומפגשם עםעם הבדרן  הידוע.

 בשם האומנים נשא דברים יעקב מנדל יו"ר אמ"י שהעלה על נס את אישייותו החמה ואהבתו לעזור לאנשים  של דודו דותן ואת מסירותו לבני משפחתו ולחבריו: דודו אנו ומשפחתך לא נשכח אותך לעולם-אמר מנדל. הוא ניצל את הבמה כדי לתקוף את הממשלה על שמקציבה מעט מאד כסף לתרבות בישראל .

דודו דותן נפטר מדום לב ב8 בספטמבר בשנת 2001 שעה שהיה בחופשה בתורכיה בן 53 היה במותו. דותן,בוגר להקת פיקוד צפון, היה במשך שנים בין המובילים בבדרני ישראל הופיע רבות בטלביזיה וברדיו וכתב מספר ספרים בשנת 1998 נבחר לתפקיד יו"ר אמ"י ונודע בפעילותו למען אמנים נזקקים. בשנת 2001 זכה דודו דותן באות הנשיא למתנדב על פעילותו ההתנדבותית.

בקהל שמילא עד אפס מקום את אולם "לולה" בצוותא נראו: השר מתן וילנאי, יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק ,צביקה פיק,יזהר כהן, איש הרדיו(גלי-צהל) מולי שפירא, הזמר גבי ברלין משה טימור טל מוסרי,פנינה רוזנבלום,משה דץ ועוד רבים. באירוע הוקרן סרט ובו קטעי ארכיון על תולדות חייו של דודו דותן הנחה את האירוע(בחן רב) צביקה הדר. הארוע בויים על ידי דורון מדלי ונוהל מוסיקלית על ידי רוני וייס כל הכנסות המופע ממכירת כרטיסים הם קודש לאמ"י לטיפול באמנים במצוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בית שומאכר - מראשוני בתי המושבה הגרמנית בחיפה

  מוניציפלי/מקומי    |    נדלן /   הצטרפות ל-  VIP   אלי אלון   ●  עיתונאי ●  דוא"ל   ●  בלוג/אתר   ●  רשימות   ●  מעקב מועדון VIP להצט...