יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

אשפה וליכלוך במתחם תחנות האוטובוסים מול בניני האומה בירושלים

 אשפה וליכלוך  ממלאים רחבת תחנות האוטובוסים  מול בניני האומה  צילום:אלי אלון

 מאחרי תחנות האוטובוסים הממוקמות מול בניני האומה  בירושלים  מתגוללת  אשפה ולכלוך.ניכר על פי מראה הלכלוך וכמותו המצטברת  כי המקום לא נוכה ימים רבים ואולי

 

אף יותר מכך. היושבים בתחנות  לעתים יושבים זמן רב  ממש "בתוך האשפה" עשרות סנטימטרים  ממנה.אלפים ובהם תירים רבים, עוברים  מידי יום במקום. הגיע הזמן לנקות המקום ולהפסיק הביזיון.

פורסם גם ב
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-86024-00.html
  מאת:אלי אלון 16.8.13
התמונה  המצורפת לכתבה זו ,צולמה אתמול (ה' 15.8.2013) ברחבת  תחנות האוטובוסים הממוקמות מול בניני האומה  בירושלים. התחנות למעשה  שיטות למתחם התחנה המרכזית  בירושלים אבל נמצאות מחוץ למבנה תחנה. מאחרי התחנות ובצמוד אליהן , כפי שניתן לראות בתמונה, מתגוללת אשפה וליכלוך רב :עיתונים ישנים,  שיירי  מזון,שקיות מזון וכדומה.

מדובר במקום ציבורי הומה אדם במרכז בירת ישראל  בו עוברים ושבים מידי יום אלפי אנשים כולל תיירים רבים .היושבים בתחנות , לעתים יושבים זמן רב  ממש "בתוך האשפה" עשרות סנטימטרים  ממנה.
מדהים לגלות כי במדינת  ישראל  "המתקדמת" יש אזורים  ומקומות שבהם אנו דומים למדינות העולם השלישי. איפה פקחי עירית ירושלים  בנושא זה ? האם ביקרו במקום בשבוע האחרון ?  ואולי האחריות של גוף אחר.

שוחחתי עם כמה מהממתינים בתחנות הללו  המעידים על עצמם כי הם נוסעים באופן קבוע בקוים בתחנות הללו . וכולם אמרו לי כי תמיד  יש  מאחרי התחנות  הללו לכלוך בהיקף כזה או דומה  ולא מנקים את הליכלוך תקופות ארוכות.

הגיע הזמן לנקות את המקום כל יום ולהפסיק את הביזיון. אנו נמשיך לעקוב ולדווח.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בית שומאכר - מראשוני בתי המושבה הגרמנית בחיפה

  מוניציפלי/מקומי    |    נדלן /   הצטרפות ל-  VIP   אלי אלון   ●  עיתונאי ●  דוא"ל   ●  בלוג/אתר   ●  רשימות   ●  מעקב מועדון VIP להצט...