יום שבת, 19 באוקטובר 2013

תל אביב מצדיעה למשורר חיים גורי במלאות לו 90 - TheMarker Cafe#.UmJQJNoeZ4U.blogger


ליאורה ריבלין,דרור קרן ושלום שמואלוב קוראים משירתו ויצירותיו של חיים גורי ביום הולדת 90 שערכה לו עיריית תל אביב(צילון:אלי אלון)

תל אביב מצדיעה למשורר חיים גורי במלאות  לו 90 

                                              מאת:אלי אלון
תל אביב יפו מצדיעה למשורר ולסופר חיים גורי וחוגגת  לו  יום הולדת 90 שנה.  אמש (17.10.13) נערך ב"אולם אסיה" במוזיאון תל אביב מטעם עירית תל אביב בשיתוף משרד התרבות והספורט ערב לכבודו של  המשורר המיתולוגי   בן הבאים לאירוע:  כמובן חתן השמחה חיים גורי ובני משפחתו, התעשיין סטף ורטהיימר,הסופר רם אורן, שגריר ישראל במצרים לשעבר שמעון שמיר, המוסיקאי קובי אושרת וידוענים נוספים.בלט בהיעדרו  רון חולדאי ראש העיר תל אביב שאירגנה את האירוע .
בערב   הוקראו   משיריו  ויצירותיו של חיים גורי  מפי ליאורה ריבלין, דרור קרן,ושלום  שמואלוב
רבים מהשירים שהוקראו   עוסקים בתל אביב ובשכונותיה .בין שיריו ויצירותיו של גורי שהוקראו בערב:"בדרך לפלורנטין", "חולות הזהב של תל אביב" , "בתחנה המרכזית הישנה",,בשכונת רוזנפלד, אל תלך ליפו  ועוד.
בין לבין ביצעו הזמרים: ערן צור, ,עינת ארנושטיין,רובי קסוס כמה משיריו של גורי: עירן צור ביצע את השירים"קטע הונגרי" ו"מתנה" ,עינת ארנושטיין ורובי קסוס  ביצעו  בדואט את "שיר הרעות",  "יום יבא" ,"הלייצנים",
 ענת אורנשטיין  ביצעה את השיר פנס בודד",
המשורר רוני סומק  בירך את גורי ועמד בדבריו  על מאפיינים בולטים בשירתו. סומק הדגיש בדבריו את הפואטיקה המיוחדת בשיריו של המשורר חיים גורי.
 לקראת סיום האירוע עלה לבמה חתן השמחה  חיים גורי והודה למארגני  הארוע ולקהל שהגיע  לכבודו .זה קיבל אותו בתשואות רמות.

 את הערב  ערך וביים דניאל הורוביץ,הניהול  המוסיקלי  הופקד בידיו של רמי הראל  שגם ניגן בפסנתר ,גלעד אפרת ניגן בקונטרבס ועמיר דוד היה על כלי ההקשה.
 
ענת ארונשטיין מופיעה באירוע  לכבודו של חיים גורי (צילום אלי אלון)

דרג את התוכן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בית שומאכר - מראשוני בתי המושבה הגרמנית בחיפה

  מוניציפלי/מקומי    |    נדלן /   הצטרפות ל-  VIP   אלי אלון   ●  עיתונאי ●  דוא"ל   ●  בלוג/אתר   ●  רשימות   ●  מעקב מועדון VIP להצט...