יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

נחמן שי ושלומי אלדר-זוכי פרס יצחק שדה לספרות צבאית לשנת 2013

                                       
 נחמן שי ושלומי אלדר-זוכי פרס  יצחק שדה לספרות צבאית לשנת 2013
                                                             מאת:אלי אלון

ד"ר נחמן שי ,לשעבר דובר צה"ל  ושלומי אלדר כתב הטלוויזיה  הם הזוכים השנה בפרס לספרות צבאית ע"ש יצחק שדה לשנת  2013. הפרס יוענק בשבוע הבא יום ב(11.11.13) בבית הפל"מח בתל אביב.
נחמן שי  יקבל את הפרס על ספרו "מלחמדיה ".ישראל העולם והקרב על התודעה"הספר הוא פרסום ראשון בשפה עברית העוסק בתורה המתפתחת של הדיפלומטיההציבורית החדשה ומקומה בקרב התודעתי בין מדינות לבין ארגוני טרור וגרילה. 
שלומי אלדר יקבל את הפרס על ספרו "להכיר את החמאס"  ספר החושף  את המהפכה הסמויה שעוברת תנועת החמאס.  ומציג "חמאס, וישראל, שאיש מאתנו לא הכיר".

חבר השופטים  כלל את חגית מסר ירון,יו"ר, אלוף (מיל')  ד"ר עמנואל סאקל,אסנת מרדור.
חבר השופטים החליט להעניק ציון מיוחד להסטוריון והסופר מרדכי נאור על ספרו "הרמטכל הראשון יעקב דורי".
הפרס לספרות צבאית ע"ש יצחק שדה מוענק מידי שנה משנת 1972ברציפות - זו הפעם ה-42, הפרס נחשב לפרס יוקרתי ומוענק ליצירה מקורית ישראלית(ספר, סרט או מחזה) באחד מן התחומים הבאים :תיאוריה מחקר והגות צבאית. היסטוריה צבאית יהודית. תולדות ההתגוננות היהודית בארץ או בגולה. זיכרונות על שירות בכוחות המגן או בצה"ל. יצירה על אישיות צבאית יהודית.

טקס הענקת הפרס יערך כאמור ביום ב' 11.11.13 הרצאה מרכזית ישא ד"ר נחמן שי  בנושא:"בן עוצמה רכה לעוצמה קשה"  דברי פתיחה ישא אלוף (מיל.)שלמה גזית.
 בחלק האמנותי יופיע בקטעי שירה:הזמר והמוסיקאי לירון לב והזמרות מירב חזן ונעמה לוי  בליווי הפסנתרן שלומי מאיה .ינחה את האירוע איש הרדיו איזי מן
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בית שומאכר - מראשוני בתי המושבה הגרמנית בחיפה

  מוניציפלי/מקומי    |    נדלן /   הצטרפות ל-  VIP   אלי אלון   ●  עיתונאי ●  דוא"ל   ●  בלוג/אתר   ●  רשימות   ●  מעקב מועדון VIP להצט...